wtorek, 15 stycznia 2013

Wyprzedaż w Biedronce

Lubię zakupy w Biedronce, ale od dzisiaj to ja kocham ten dyskont. Skoro świt wstałam i ruszyłam na podbój, naprawdę było warto.

Moje łowy:

1. Duży (470 ml) kubek z silikonową podstawką. Już go kocham miłością bezwarunkową! Cena 5 zł.



2. Waga kuchenna z przenośną miarką. Ma dwa elektroniczne wyświetlacze i jeszcze kilka funkcji, ale dokładnie się nie wczytywałam. Cena 10 zł.



3. Skarpetki z mikrofibry. Cieeepluutkie:) Cena: 1,99 zł



4. Dwie pary sandałków dla siostrzenicy. Cena 3 zł/parę. 



5. Wyciskacz do czosnku. Cena 4,99 zł.

 

6. i 7. Ściereczka kuchenna (Cena 2,99 zł) i silikonowa foremka (Cena 4,99). 



8. Lusterko dwustronne na nóżce z trzykrotnym powiększeniem. Cena 10 zł.



9. Bluzka fantazyjna. Spodobała mi się jak kiedyś była, ale po przymierzeniu stwierdziłam, że bardziej przyda się siostrze ciężarówce (tzn. ciężarnej:P) Cena 10 zł.



10. Kurtka sportowa. Były tylko L, trochę na mnie za duża, ale na taką pogodę idealna. Cena 44,99 zł.



11. Kontakty-włączniki, przydadzą się dla rodziców. Cena 1zł/sztukę.



12. Lampka z czujnikiem zmierzchu i ruchu. Cena 8 zł.


Za wszystko zapłaciłam ok. 120 zł, a biorąc pod uwagę, że początkowa cena kurtki to 129 zł to nieźle "zaoszczędziłam".



8 komentarzy:

  1. Wypatrzyłam Twoje zakupy i też się wybrałam. szczerze mówiąc część rzeczy wyprzedarzowych dopiero dostawała ceny podczas mojej wizyty w sklepie czyli już całkiem wieczorem. mam nadzieje, że bedą pojawiać się w ramach wyprzedaży jeszcze inne rzeczy :) u mnie ściereczki po 5 zlotych i tak prawde mówiąc produktów z czerwoną ceną było zaledwie kilka.
    Twój wpis podlinkowany u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję;) Mam do odwiedzenia jeszcze kilka B:D

      Usuń
    2. nieźle. u mnie jedna jest w promieniu kilkudziesięciu km ;)
      dlaczego na Twoim blogu taka dziwna godzina?;)

      Usuń
    3. Mój portfel skakałby z radości jakbym nie miała tyle sklepów wokół ;) A co do godziny to nie mam pojęcia, pewnie muszę strefę czasową zmienić.

      Usuń
    4. "pewnie muszę strefę czasową zmienić" ;)

      Usuń
  2. U mnie kompletnie nic nie ma:(

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te wyprzedaże są chyba tylko w tych największych:)

      Usuń
  3. w mojej Biedronce też tylko wybiórcze produkty, ale chyba odwiedzę jakąś większą bo uwielbiam te silikonowe formy i waga też jest extra !

    OdpowiedzUsuń